Celosvětová kampaň Krvácej pro trůn spojená s poslední řadou očekávané finální řady Hry o trůny odstartovala i v České republice. HBO Europe spolu se svými partnery, Ústřední vojenskou nemocnicí v Praze a Českým červeným křížem, vyzývá české fanoušky, aby prokázali svou oddanost a prolili krev za trůn. Přesně tak velké gesto si zaslouží jeden z největších televizních seriálů všech dob, který chce mimo jiné prokázat velkou službu nedostatku krve v reálném životě. Proto HBO spouští celosvětovou kampaň – největší propagaci darování krve v historii Červeného kříže. V České republice bude akce probíhat po dobu čtrnácti dní.
Po sedm sezon krvácely postavy Hry o trůny pro Železný trůn. Prostřednictvím této kampaně nyní HBO žádá fanoušky, aby udělali to samé. Ti, kdo se k darování krve odhodlají budou obdarováni.
„Krvácej pro trůn“ považuji za výborný projekt, od kterého očekáváme, že mimořádná popularita seriálu Hra o trůny se stejnou velkou měrou zaslouží i o popularitu dárcovstí krve, hlavně mezi mladými lidmi. Proto se také naše oddělení hematologie a krevní transfuze v ÚVN do projektu zapojilo. Zvu všechny fanoušky seriálu – a ne jenom je, aby přišli krvácet, trůn za to rozhodně stojí!”, říká plk. MUDr. Miloš Bohoněk, Ph. D., primář odd. Hematologie a krevní transfuze Ústřední vojenské nemocnice v Praze.
Fanoušci, které zajímá akce Krvácej pro trůn, mohou navštívit speciálně vytvořenou doménu krvacejprotrun.cz, kde se dozví ty nejpodstatnější informace.
„Červený kříž je celosvětovou organizací a získávání nových dárců krve je jeho úkolem ve všech zemích, kde působí. Jsem proto rád, že jsme jako Český červený kříž našli společnou řeč s HBO a popularita známého seriálu Hra o trůny tak může i v ČR pomoci zvýšit počet pravidelných dárců krve, kterých je zapotřebí o několik desítek tisíc více“, říká Doc. RNDr. Marek Jukl, Ph.D., prezident Českého červeného kříže.
„HBO je v Čechách i ve světě známé tím, že se do marketingových kampaních snaží vždy přidat něco navíc. Ať už je to CSR přesah nebo podpora všeobecně prospěšných a důležitých organizací. Hra o trůny je mezinárodní pojem, mám radost, že právě s tímto brandem podpoříme tak důležitou věc jako je nábor nových dárců krve. Já sama se společně s dalšími kolegy určitě zapojím“, dodává Vendula Hladká, marketingová ředitelka HBO Europe.
Fanoušci Hry o trůny po celé planetě se mohou akce rovněž zúčastnit prostřednictvím partnerství s lokálními organizacemi zabývajícími se dárcovstvím krve. Celkem jich je patnáct: Norsko, Švédsko, Jižní Afrika, Keňa, Ghana, Botswana, Maďarsko, Polsko, Rumunsko, Česká republika, Bulharsko, Srbsko, Řecko a Chorvatsko.
Bleed For The Throne je nejnovějším počinem v rámci globální marketingové kampaně For The Throne, která odstartovala v listopadu 2018 a zahrnuje různé propagační akce, zážitky, mezinárodní eventy, partnerství značek a další. Klíčovým hashtagem je #ForTheThrone a fanoušci jsou dotazováni, co by byli schopni udělat pro trůn.
Poslední řada populárního seriálu začíná na HBO a HBO GO 15. dubna.
zdroj: HBO Europe, P. Brožková
foto/video: HBO © 2019