Zlatý plešoun, který roky doprovází ve znělce distribuční tituly Bontonfilmu v českých kinech i na videu, bude brzy minulostí. Jedna z největších distribučních společností v Česku představila tento týden nové logo. Americké grafické studio na něm společně s několika českými experty pracovalo od podzimu a doprovází ho komplexní změna korporátního grafického stylu. V dohledné době přijde na řadu i nová znělka a web.
Bontonfilm ale nemění pouze vizuál a komunikaci. Připravuje také několik novinek. Nově bude vstupovat i do přímé produkce a vývoje audiovizuálních děl. „Vedle zcela nových záměrů ale zásadním způsobem rozvíjíme i ty stávající. Intenzivně jsme se začali věnovat nastupujícímu kanálu pro distribuci filmů, jímž jsou on-line služby a takzvané Video On Demand,“ doplňuje ředitel, a také majitel Martin Palán. Bontonfilm například ke konci roku získal licenci k samostatnému poskytování filmů na platformě iTunes.
„Historie Bontonfilmu je opravdu bohatá a považujeme ji za naši DNA. Zároveň ale chceme vzít nový vítr do plachet a od skvělé tradice se chceme odrazit k dynamickému rozvoji a více se v našich činnostech rozkročit. Proto nové aktivity, proto důraz na on-line distribuci,“ přibližuje ideu firmy brand manažer, Michal Holotík.
Bontonfilm, v České a Slovenské republice ikona v oblasti distribuce filmů v kinech a na nosičích DVD a Blu–Ray™, boduje v mezinárodním měřítku. Za fiskální rok 2014 získal Bontonfilm prestižní titul nejlepší distribuční partner roku od klíčových světových hráčů na trhu, společností Sony Pictures Home Entertainment a 20th Century Fox Home Entertainment. Úspěchy jsou o to větší, že filmová studia Sony Pictures i 20th Century Fox vybírají nejlepšího ze všech svých distribučních partnerů v zemích celého světa.
připravil: MS, totalfilm.cz
zdroj: Bontonfilm, 2media